.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ماموريت‌خارجي کارکنان‌دولتي بدون مجوز قانوني

روزنامه خراسان در ستون ویژه های خود نوشت:

ماموريت خارجي برخي کارکنان دولتي بدون مجوز قانوني

گفته مي شود بر اساس بررسي هاي چند سال اخير يک نهاد نظارتي، برخي کارکنان مجموعه هاي مهم دولتي در کشور، بدون اخذ مجوز از دستگاههاي قانوني، به ماموريت هاي خارجي رفته اند که با واکنش مسئولان ارشد اين دستگاهها نيز مواجه نشده است. همچنين اين نهاد نظارتي اعلام کرده است برخي ديگر از ماموران دولتي، بيش از مدت مصوب در خارج از کشور اقامت داشته اند که اين تخلف نيز بدون رسيدگي بوده است.

راننده مقامات دولتي در ليست اولويت ها قراردارد

بر اساس بخشنامه اي که اخيرا يک مقام مسئول دولتي به دستگاههاي مختلف ارسال کرده است، برخي شغل ها در ليست مصاديق عقد قرارداد فوري با آن اداره قرار گرفته اند تا بر اساس دستور هفته پيش هيئت دولت، شرکت هاي پيمانکاري از واسطه گري در اين زمينه حذف شوند. بر اساس اين نامه، رانندگي براي مقامات دولتي يکي از شغل هايي است که فرد عهده دار آن مصداق اين تاکيد هيئت دولت است. در اين نامه تاکيد شده که منظور از راننده مقامات، فردي است که از وسيله نقليه دولتي استفاده مي کند.

کارکنان وزارت بهداشت اين بار همترازي مي خواهند

گفته مي شود پس از نامه اي که تعدادي از کارکنان وزارت بهداشت به رييس جمهور ارسال کرده اند و خواستار برقراري بيمه طلايي همچون فرهنگيان، براي خود شدند نامه ديگري نيز براي محمود احمدي نژاد ارسال شده است که بر اساس آن، اختلاف ريالي احکام حقوقي کارکنان غير هيئت علمي وزارت علوم با کارکنان غير هيئت علمي وزارت بهداشت مورد بررسي قرار گرفته و از رييس جمهور خواسته شده است به اين مسئله رسيدگي کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.011 seconds.